Franczyza
Otwórz swój lokal
Dlatego koncepcja otworzenia własnego lokalu „Krówka i Połówka” na zasadach franczyzowych została tak skonstruowana, by początkowy wkład był jak najmniejszy. Opracowaliśmy procedury by pierwsze zarobione pieniążki pojawiły się szybko, a w miarę rozwoju można było bezproblemowo doinwestowywać własny lokal. Z własnego już doświadczenia wiemy, że minimalna szacunkowa całkowita kwota na start to około 40.000 - 50.000 zł w założeniu,
że dysponujemy lokalem który wymaga tylko przysłowiowego odświeżenia i odmalowania. Wyposażenie kuchni w pierwszej fazie do otwarcia zmieści się w w/w kwocie i wyniesie około 12.000 zł. Oczywiście są to dane szacunkowe, ale w większości lokalizacji się sprawdziły
-
kompedium naszej wiedzy i doświadczeń tzw. Know-How - kilkudziesięcio stronicowy podręcznik-instrukcja opracowany przez nas i zawierający wszystko co dotyczy otwarcia i prowadzenia „Krówki i Połówki”
-
realna pomoc w urządzaniu i zakupach wyposażenia, posiadamy znakomite kontakty w branży - możemy uzyskać wysokie rabaty przy zakupach sprzętu i wyposażenia
-
darmowy udział w cyklicznych globalnych akcjach marketingowych
-
aplikacje mobilne na platformy iOS i Android, strona www w naszym serwisie oraz firmowe konto e-mail w domenie krowkaipolowka.pl
-
firmowe konto na Facebooku oraz know-how jak je skutecznie prowadzić, możemy też poprowadzić je za ciebie!
-
bezpłatna pomoc i doradztwo podczas prowadzenia przez ciebie lokalu przez cały okres obowiązywania umowy
-
personalizowany system sprzedaży on-line UpMenu
-
a od teraz również opcja Asystenta, który otworzy i zorganizuje za Ciebie cały lokal
Koszty związane z umową franczyzową jakie poniesiesz są jednymi z najniższych w Polsce. Opłata wstępna-licencyjna wnoszona w momencie podpisania umowy to 8000 zł netto.
Opłaty stałe miesięczne już od 1000 zł netto!
Formularz
Jeśli jesteś poważnie zainteresowany otworzeniem restauracji-bistro „Krówka i Połówka” zachęcamy do kontaktu z nami.
Wypełnij poniższy formularz, a odezwiemy się na pewno i umówimy na spotkanie.