5 korzyści dla restauracji, ze sprzedaży online

ABC Franczyzy

Rośnie liczba lokali gastronomicznych, które obecnie przyjmują zamówienia przez Internet. Jest to uzasadnione posunięcie biznesowe, mimo że zmienia sposób interakcji restauracji z klientem. Dzięki rozwojowi technologii nasi klienci mogą komfortowo i łatwo zamówić nasze dania. Jest to wielka szansa dla wielu restauracji. Dlaczego? O tym w dzisiejszym wpisie, w którym pokażemy 5 korzyści ze sprzedaży online.


 

Zamawianie jedzenia online zwiększyło przede wszystkim wygodę, umożliwiając klientom zamawianie jedzenia w dowolnym miejscu, przy użyciu dowolnego urządzenia, które obsługuje Internet. Oprócz zapewniania klientom wygody, restauracje czerpią również wiele korzyści z posiadania systemu zamawiania jedzenia online. Kilka z tych korzyści to:


 

1) Zwiększona wydajność

 

Zamówienia online mogą sprawić, że codzienne operacje w restauracji będą bardziej wydajne. Skraca się czas, w jakim pracownicy odbierają telefoniczne zamówienia. Zyskany czas, mogą przeznaczyć na klientów, którzy odwiedzają lokal na miejscu. Zbieranie zamówień online ogranicza również możliwe przypadki błędów występujących podczas składania zamówienia, co praktycznie likwiduje problem pomyłek przy dostawie. Klient składający zamówienie online nie spieszy się, przeglądając menu. Wybiera dokładnie to, czego najbardziej chce.


 

2) Wzrost sprzedaży

 

System zamówień online otwiera nowe możliwości dla klientów. Restauracje mogą dostosować swoje menu tak, aby wyróżnić specjalne dania, oferty dnia lub przedstawić sugestie dodatków do zestawu. Klienci mają cały czas, aby przejrzeć menu i dokonać dodatkowych wyborów, których normalnie by nie dokonali ze względu na pośpiech. Prowadzi to do większego zamówienia od klienta, co przekłada się na nasze zyski.


 

3) Pozytywna obsługa klienta

 

W każdej branży usługowej, w szczególności w restauracjach i innych formach gastronomii, obsługa klienta jest najważniejsza! Jeśli klient doświadczy złej obsługi w Twojej restauracji, może udostępnić informacje o tym w Internecie, co będzie kosztować Cię wielu potencjalnych klientów, a także złe recenzje.

Dlatego dzięki systemowi zamówień online obsługa klientów wewnętrznych może stać się najwyższym priorytetem. Pracownicy mogą poświęcić pełną uwagę klientowi, ponieważ nie przeszkadza im dzwoniący telefon. Mniejsza liczba telefonów to dodatkowy czas na obsługę klientów odwiedzających restaurację w danym momencie.


 

4) Dostęp do rozbudowanych analiz

 

Dzięki systemowi zamówień online łatwiej jest śledzić i analizować wzorce sprzedaży klientów, a także określać, czy i jak Twoi klienci reagują na oferty, rabaty i kupony. Mając te informacje, łatwiej jest dostosowywać promocje i menu. Zwiększa to również potencjał do powtarzania transakcji.


 

5) Większy zasięg rynkowy

 

Stawiając wyłącznie na klientów odwiedzających Cię na miejscu, posiadasz ograniczony zasięg rynkowy. Dzięki systemowi zamówień online Twój zasięg rynkowy jest zdecydowanie większy. Jesteś w stanie dotrzeć do klientów, którzy w innym przypadku z małym prawdopodobieństwem byliby w stanie dowiedzieć się, co Twoja restauracja ma do zaoferowania.


 

Jak widzicie, utworzenie systemu zamówień online pobudza restaurację do rozwoju, konkurencyjności i stałego wzrostu zysków. Chciałbyś otworzyć własny lokal gastronomiczny, który z powodzeniem wykorzysta wszystkie szanse stwarzane przez zamówienia online? Wejdź w zakładkę FRANCZYZA i poznaj nasz przepis na sukces.

Powrót do listy